sâmbătă, 13 februarie 2016

BRIOSE DELICIOASE

Buna ziua,dragii mei!
Ce credeti ca fac studentii cel mai bine in sesiune? Prajituri!
Astazi mi-am luat inima in dinti si m-am apucat de briose cu zmeura si visine..


Ingrediente:   100g unt
                      200 g zahar
                      1 vanilie
                      5 oua
                      150g iaurt
                      300 g faina
                      1 praf de copt(1 lingurita)
                      zmeura
                      visine
               

Pentru a prepara aceste briose delicioase,intr un bol,la foc mic,topim untul pe care il amestecam cu cele 200 g zahar,pana ce aceste 2 ingrediente se topesc si formeaza o crema. Adaugam ouale,amestecand bine,apoi incorporam iaurtul impreuna cu praful de copt. In formele speciale pentru briose punem hartia,in care vom turna compozitia.
Deasupra punem zmeura si visinile,pe care le adancim in compozitie.
Punem forma in cuptor,pentru maxim jumatate de ora..si gata briosele!!


V-am lasat si o imagine cu briosele inainte sa fie bagate la cuport!

Spor la treaba!

Niciun comentariu: