luni, 7 martie 2016

DETOXIFIEREA FICATULUI

     De curand am avut o criza de ficat,si de aceea m-am hotarat sa va impartasesc cum am reusit sa scap de dureri fara medic. Cel mai important ingredient pe care l-am introdus in alimentatia de zi cu zi este grapefruitul,deoarece contine antioxidanti precum si vitamina c. Dimineata,pe stomacul gol,obisnuiesc sa beau un pahar de apa calduta,cu miere si sucul de la o jumatate de lamaie. Seara,inainte de culcare,beau o cana de ceai verde,care de asemenea contine antioxidanti ce ajuta la eliminarea grasimilor de pe ficat si la o buna functionare a acestuia.
     Am incercat sa elimin total din alimentatie,ingredientele bogate in ulei si cele prajite,precum si dulciurile. De asemenea,am inceput sa consum numai fructe si legume,precum si lactate.

Niciun comentariu: